Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

søndag den 29. december 2013

2014

2014

2014 bliver forhåbentligt året, hvor jeg får fingrene i disse smukke items. Jeg skal nok holde kæft om de meget omtalte Helmut Lang læderleggins, som jeg stadig savler over. De fleste af tingene har jeg vist jer før, men jeg tror at jeg generelt vil gå mere efter kvalitet i det nye år. Uld, cashmere, læder og pels er nogle af hovedmaterialerne, og jeg skal med garanti få anskaffet mig et stort, blødt og lækkert tørklæde, til når kulden rammer i januar. Acne Canada tørklædet er enormt hypet, men det ser også fandens dejligt ud. 2013 var året hvor jeg blev hooked på korte nederdele, og besættelsen fortsætter; jeg vil i 2014 købe flere af dem i forskellige varianter og i forskellige materialer, så der kan mixes på kryds og på tværs. Tykke, varme og bløde sweatre er også noget jeg vil købe flere af, da jeg er ret forelsket i ideen om at gemme mig væk i bløde lag. Kenzo sweatshirtsne er enormt oppe ligenu, men også skønne. Alt i alt føler jeg endelig, at jeg her i 2013 har fundet min plads mht. stil, hvilket vil sige at jeg fremover kommer til at købe tøj, der hundrede procent er mig. Hvis det da giver mening.


Har i allerede en ide om hvad i vil købe i 2014? Eller er jeg helt vanvittig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar