Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 16. december 2013

A GIFT FROM ME TO ME




Kan i huske, at jeg i dette indlæg mindede jer om, at i skal huske at forkæle jer selv? Well, jeg fulgte i hvert fald selv mit råd! For ENDELIG kom det smukkeste smykke, jeg længe har lagt øjne på, med posten; et håndlavet skull, med de smukkeste detaljer. Jeg er mildest talt ekstatisk, da det i mine øjne er intet mindre end perfekt. Det har de smukkeste detaljer, og så er det tilpas råt. 

Jeg har købt det over en hjemmeside der hedder Etsy, som fungerer lidt som Ebay, bare meget mere overskueligt! Her kan man købe både vintage smykker, tøj og møbler, men også håndlavede smykker og meget andet! Derpå fandt jeg en privat sælger, Lost Apostle, der selv laver disse smukke smykker, og jeg blev altså nødt til at købe et. Godt nok er de fleste af sælgerene fra USA, så man skal lige have tolden i baghovedet, men jeg er ovenud tilfreds med mit køb.

Hvad synes i om smykket?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar