Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

1.12.13

BLACK IS THE NEW BLACK





Notion 1.3 coat, McQ Alexander McQueen knit, H&M top, Dr. Denim jeans, Vagabond boots

Egentligt et ret simpelt outfit, men jeg er ret forelsket i denne fantastiske, dog tynde, trøje fra Alexander McQueen. Dens lange ærmer og høje krave giver den et mere afslappet look, selvom den på samme tid har nogle super fine detaljer. Bukserne fra Dr. Denim er jeg stadig helt vild med. Er det forresten ikke noget fedt grafitti jeg lige fandt? I københavn er der grafitti alle vegne, og for tiden kan jeg godt lide at bruge det til baggrund. I den kommende uge skal jeg på julegaveshopping på Strøget med min fantastiske mor, som forresten også er fotograf til mange af outfit billederne, og så skal jeg se min dejlige familie. Jeg håber i har haft en dejlig en dejlig 1. december! Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar