Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

lørdag den 7. december 2013

DECEMBER ON A BUDGET

December on a budget

I december måned er der altid mange festlige lejligheder - julefrokoster, nytår, juleaften og forskellige familie sammenkomster, og hvad pokker skal man så lige iføre sig? Godt du spurgte. Jeg har her kreeret nogle super fine outfits UDELUKKENDE fra highstreet-kæder, så ja, det er altså muligt at komme igennem festens måned uden flere tusinder kroner i tøjbudgettet. Jeg er vild med at dresse en top og et par jeans op med et par høje støvler, knaldrød læbestift og vildt hår. Ligeså med en fin kjole, bare omvendt! Smid et par grove støvler på fødderne, tilsæt en oversized blazer og så har du den perfekte kombination. Derudover er jeg stor fortaler for at købe tøj, der også kan bruges efter for eksempel nytårsfesten. I mit hoved er det spildte penge, hvis du kun kan have dén spraglede palliet kjole på den ene gang, fordi den simpelthen ikke passer til andre begivenheder, så hav også lige det i baghovedet! Selvfølgelig vil man se lækker og festlig ud til lige netop denne fest, men det er altså ærgerligt at smide flere hundrede kroner efter noget, du derefter ikke får brugt. Jeg håber i kunne bruge mine råd, og eventuelt har ladet jer inspirere fra mine bud, og så håber jeg i får en masse fede fester!

Se hvor alle tingene er fra her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar