Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 5. december 2013

HOME SWEET HOME

Home sweet home

Jeg ved godt, at jeg nu bevæger mig ud på farlig grund, nemlig indretning, men hæng ved alligevel! Da jeg bliver 19 om under et halvt år, så nærmer jeg mig jo med hastige skridt min egen bolig, og det glæder jeg mig vanvittigt til! At indrette, pusse nusse og finde de perfekte ting er noget jeg elsker, så jeg tror at det bliver vildt sjovt. Jeg vil gå efter at kombinere stil med behagelighed, f.eks har jeg bare brug for en rigtig flyder sofa, men det betyder jo ikke, at den skal være grim. Rene linjer, klassisk med et twist og masser af charme er mit mål, og så skal den selvfølgelig også være personlig. Farvemæssigt er jeg stadig mest i det sorte/hvide/grå statement, ligesom min garderobe, men her er jeg måske mere villig til at bøje den lidt. Deltajerne er super vigtige, og jeg er stor fan af små nips ting. Ih, jeg glæder mig! Overstående ting synes jeg er super flotte, og de måtte egentligt godt stå i mit fremtidige hjem, hæ.

Har i tænkt over hvordan jeres hjem skal se ud?
Se hvor tingene er fra her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar