Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

11.12.13

I JUST BOUGHT


Jeg er rigtig glad for at shoppe, men på den anden side, hvilken pige er ikke det? Her til aften har jeg klikket disse herligheder hjem fra Nelly. Bukserne er perfekte til en hvid tee og sort blazer for et mere sofistikeret look, eller bare en tyk turtleneck trøje for et causal vibe. Ligegyldigt hvad glæder jeg mig vanvittigt til at modtage dem. Jeg har en enorm svaghed for blonder, og især når det kommer til undertøj, så denne gang blev det en 2pack med fine g-strenge. BH'en er primært tænkt til nytårs aften, da jeg der skal have en kjole på, med lidt lav ryg og tynde stropper, så det er derfor nødvendigt med en hel sort BH med aftagelige stropper og lav ryg også. Og så synes jeg egentligt også at den er pisse fin. 

Forresten er der lige nu fri fragt på alle ordrer, og hvis i køber for mere end 500 kr., kan i spare 150 kr. med rabatkoden "150XMAS"! Ideelt til hvis i ikke har fået købt nytårskjolen endnu! Mit tip er hermed givet videre. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar