Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

31.12.13

INSPIRED BY: RIHANNA







Hovedpersonen for denne inspired by er en de fleste kender til, nemlig smukke Rihanna. For mig er hun en af de smukkeste kvinder, hun har de flotteste former, skønne læber og et generelt vel balanceret ansigt. Når det så er sagt, så ligger mit fokus på hendes stil. Bevares, hun ifører sig ofte tøj, jeg aldrig kunne drømme om at hoppe i, men jeg elsker at hun gør alt personligt, og at hun næsten ser pisse godt ud i hvad som helst, selvom det ikke er min smag. Jeg elsker hende i super feminine kjoler med tynde spagettistropper og fine stiletter, men også lag på lag, de mere rå træk og læder sættet er jo helt igennem fantastisk. At hun mikser forskellige stilarter giver kant og samtidigt variation, hvilket inspirerer mig enormt. Hun er sexet på den afslappede måde, hvilket kun gør det endnu bedre.

Hvad synes i om de Rihanna-outfits jeg har udplukket?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar