Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

onsdag den 18. december 2013

JULE STRESS


Som de fleste andre danskere, stresser jeg pt. frem og tilbage, og planlagte indlæg er derfor mine bedste venner for tiden, men ikke denne gang! Nu skulle i lige have et af de dersens hvad-sker-der-og-hvad-tænker-hun-på indlæg, i aller bedste Nanna-stil. Jeg kan endelig sige, at jeg nu har købt alle mine julegaver, og for en gangs skyld er jeg en smule overskudsagtig. I hvert fald på det punkt. For tiden suser jeg frem og tilbage imellem min mor og far, og prøver derudover også at få tilbragt noget tid med mine højtelskede veninder, selvom nogle af dem har været begravet i et SRP-helvede. Jeg, derimod, julehygger, juleshopper, julesover og julespiser. Og fordi det er jul, må jeg godt. Ugen imellem jul og nytår bliver kaos, og jeg kommer mere eller mindre til at være fuld konstant. Halleluja for julefrokoster! Nytårskjolen er forresten i hus, hvis jeg ikke har nævnt det, men i stedet for at vise den frem på aller kedligste vis her på bloggen, vil jeg derimod tvinge mine kære veninder til at klikke nogle billeder af mit endelige resultat PÅ dagen, så kjolen kommer til sin ret. 

Har i det ellers godt? Har i fået styr på alle julegaverne?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar