Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 9. december 2013

MANGEL PÅ INSPIRATION


Som blogger har man ofte on og off perioder, altså tider hvor man er mere inspireret end andre, og jeg må desværre indrømme, at jeg er røget ned i en off periode... Det er skide beklageligt, men det er jo ikke helt negativt! Det giver nemlig jer en perfekt chance for at byde ind med, hvad i vil se. Er det flere polyvores, nogle af mine yndlings ting fra garderoben, selfies, flere af mine selvskrevne tekster, noget mere personligt eller noget helt, helt andet? You name it, og så vil jeg klart have det med i mine overvejelser. Det ville være en pisse stor hjælp. Måske er det vinterdepression slash stress der sparker ind, men derfor synes jeg nu ikke, at bloggen skal køre død. 

Så smid endelig en kommentar om, hvad i vil se på bloggen! Møssar

Ingen kommentarer:

Send en kommentar