Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

tirsdag den 24. december 2013

MERRY CHRISTMAS


Om der overhovedet er nogle der læser blogs juleaften ved jeg ikke, men jeg synes kun at det var passende med ENDNU et glædelig-jul-indlæg. Dette indlæg er planlagt af oplagte grunde, da jeg formegentligt på dette tidspunkt ligger på min flade og ser spandevis af børnejulefilm. Yes, I said it. Min yndlings dag på HELE året er endelig kommet, og jeg vil gøre alt hvad der står i min magt for ikke at blive skuffet - for det bliver man så nemt. Det er lidt ligesom med nytår - man planlægger, håber og glæder sig til den VILD-E-STE fest på hele året, og hvad sker der? Du scorer ikke, du mister dine veninder, du pisfryser og du er pattestiv. Og før du ved af det, er aftenen væk. Så er det bare endnu en dag der skal overleves, og sådan er det indtil næste december. Rimelig trist. Anyhow, så håber jeg ikke at I bliver skuffede! Glædelig jul kære læsere, og hav et fucking godt nytår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar