Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

13.12.13

MY BIGGEST INSPIRATION










Det er forholdsvist nemt at inspirere, men at inspirere gang på gang, at vedholde og alligevel fornye sig selv, er en del sværere. At se muligheder i alt og mikse forskellige silhuetter og udtryk er sværere end som så, og Marie Jedig gør det i mit hoved til perfektion. Vi deler en forkærlighed for sort, oversize og lag på lag, og på mange punkter rammer hun min stil så godt. Til dem der ikke kender hendes blog Vilde Kaniner, emmer den af god stil, velovervejede ord og en forfærdelig god smag i tøj. Jeg ville dø for at eje de items hun ejer og har ejet, og hvis jeg finder mig selv uinspireret, skal jeg blot kigge tilbage på hendes mange, fantastiske outfits. 

Hvad synes i om hendes blog Vilde Kaniner?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar