Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 26. december 2013

NEXT YEAR


De berømte nytårs forsæt... Åh ja. Jeg har lavet dem et par gange, og som regel er det kun 1 eller 2 af tingene der rent faktisk sker. Sidste år lød de noget ala "stop med at ryge, stop med at bide negle og find dig en sød fyr" og der var altså kun en af de ting, der blev en realitet. Kan i gætte hvilken? Jeg sidder pt. med de flotteste og længste negle, haha. Ynkeligt, jeg ved det, men det er da et skridt i den rigtige retning. Hvordan kommer de så til at lyde i år? Jo, nu skal i høre.

- Kvitte smøgerne (det sker jo alligevel ikke.... men den skal på!)
- Rydde ud i min vennekreds - ud med dem, der intet godt gør for mig
- Komme ud og rejse til et land, jeg aldrig har været
- Begynde at træne (yeah right....)
- Købe kvalitet fremfor kvantitet
- Flytte hjemmefra (OG det SKAL ske!)
- Finde en sød fyr, jeg kan kysse på (findes der overhovedet stadig søde fyre?)
- Blive glad

Det skulle være nemt nok. Håber jeg. Har i nogle nytårs forsæt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar