Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

22.12.13

OH ZARA



Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, at der her på det seneste har været meget snak om Zara's tøj i blogland, og jeg besluttede mig derfor for at kigge fordi deres webshop, hvilket jeg sjældent gør (læs: aldrig). Og det fortryder jeg så nu, for de har rent faktisk mere tøj, jeg godt kan lide, end jeg lige troede de ville. Jeg har her udvalgt nogle favoritter baseret udfra tidens tendenser; tern, herrelignende bukser, turtlenecks, lange frakker og store sweatre. Og det vildeste er, at meget at det rent faktisk er ret billigt i forhold til, hvor eksklusivt det ser ud, i forhold til H&M f.eks. Jeg er i hvert fald blevet lidt småforelsket i flere items, så måske jeg fremadrettet får købt mig nogle flere Zara items? Find overstående tøj på Zara's webshop her.

1 kommentar:

  1. I think the feminine dress fits my personality style best. But they’re all lovely. Thanks for featuring the new collocation.Combine with a earring and http://www.rosegal.com/red-a-line-dress/shop/ is like your style.

    SvarSlet