Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 12. december 2013

SILLY FRIDAY

Issue 1.3 leather jacket, H&M tee, Dr. Denim jeans

Jeg var iført dette på en usandsynlig god dag, nemlig i fredags hvor jeg havde en ultimativ hyggedag med mine bedste piger. Starbucks, shopping, ny piercing (wait for it....), restaurentebesøg og derefter lidt hyggedruk, alt i alt en skøn fredag. Dog har jeg snydt en anelse, eftersom jeg simpelthen ikke havde tid til at tage billederne inden jeg skulle ud af døren, så disse blev altså taget lørdag morgen, uden make-up og med morgenhår.. Men det er tanken der tæller, ikke? Outfittet i sig selv er jo ganske enkelt, men i mine øjne er det en man altid kan falde tilbage på; jeans, tee og en læderjakke. Muligvis ikke det mest inspirerende, men den går altid!

En helt anden ting er, at jeg altid stræber på at især mine outfitbilleder bliver redigeret flot, og fortiden har mit ellers elskværdige Picasa arbejdet imod mig. Jeg ved ikke om i har lagt mærke til det, men nogle af billederne får en slags sepia (orange-ish) effekt, hvilket overhovedet ikke er meningen! Så det beklager jeg, men jeg ved virkelig ikke hvad der skyldes det, eftersom jeg virkelig forsøger at redigere alle billeder ens. Det noget øv! Har i evt. nogle andre gode og gratis billedredigeringsprogrammer som man hurtighurtig kan downloade?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar