Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

19.12.13

THE BORING ONE








Notion 1.3 coat, Vila bomberjacket, H&M tee, Dr. Denim jeans, Vagabond boots

Gider i overhovedet stadig at se outfit billeder af mig? For tiden har de nemlig ikke været særligt inspirerende, og det beklager jeg. Jakken er ikke ny, dog har jeg ikke fået vist den her på bloggen før, da jeg ikke har brugt den særlig meget. Og så har jeg brugt alle mine penge på gaver i denne måned, så tøj har altså stået lavere på listen (ordog, lidt tøj er det da blevet til...) Men jeg har allerede planlagt 2 køb til i januar, og de bliver nok de eneste, da jeg begynder at betale af til min apple baby (macbook), plus en OK dyr gave til min smukke kusine, som fylder 18. Så det hele ser lidt stramt ud, men mit shopaholic monster skal jo også fodres lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar