Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

fredag den 20. december 2013

WHAT TO WEAR: JULEAFTEN

What to wear: christmas eve

Ikke fundet hvad du dog skal iføre dig juleaften? No worries, Nanna er på sagen. Dette er mine bud på juleaften outfits. For mig er det mere en hygge dag end fest dag, og jeg har det derfor bedre i en tyk sweater end i en super fin kjole, men det skal stadig være pænt. En lang sweaterkjole er ideel ifølge mig, og hvis jeg havde en tyk og lækker en, ville jeg formegentligt hoppe i sådan en, men for mig bliver det nok nærmere mit midterste bud; en tyk og lækker sweater og et skaterskirt. Laker neglene, læg et par lag mascara og fyr evt. op for smykkerne, nu da outfittet ikke siger fest og farver, og du er klar parat til en fantastisk juleaften.

Og nu da jeg har muligheden, vil jeg gerne ønske jer alle en super dejlig jul og det bedste nytår! Jeg håber vi ses på den anden side af året, hvis ikke før ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar