Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

18.1.14

A NEW PIERCING



Jeg er ikke den store piercings-pige, på nær når det kommer til huller i ørerene; dem må der nemlig gerne være flere af! Mit nyeste hul fik jeg egentligt lavet ved ren tilfældighed, på trods af at jeg længe har ville have et højere oppe. Jeg har i forevejen to i hvert øre på øreflipperne, og vil også gerne have et hul mere der. Jeg synes det er enormt flot med mange huller i ørerne, men udover det bryder jeg mig egentligt ikke voldsomt meget om piercinger, i hvert fald ikke til mig selv. Pånær selvfølgelig min navlepiercing, som jeg fik lavet da jeg va 15. 

Hvad er jeres holdning til huller i ørerne og piercinger generelt?

2 kommentarer:

  1. Piercinger og huller i ørene er helt okay! Det ser også vildt godt ud, specielt på dig!

    SvarSlet