Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 27. januar 2014

CHANEL LOVERS


I julegave fik jeg b.la. disse smukke Chanel lakker, og nu var det altså på tide, at jeg fik vist dem frem! Den lyse er en base coat, som man ligger under den reelle neglelak, for at skåne neglen, så den for eksempel ikke bliver affarvet af de mørke lakker. Den helt sorte er en extreme shine lak, og det ligger vel lidt i navnet, hvad den gør. Ekstremt skinning (er det overhovedet et ord?) Jeg havde ønsket mig Black Satin, da sort altid er en farve man går tilbage til, og den er bare super at have; den går til alt. Taboo derimod havde jeg ikke ønsket mig, så det var lidt vovet af min far, at tage en chance, men jeg synes den er SÅ smuk. Jeg er normalt ikke til farven lilla på nogen måde, men at neglene helt diskret glimter er rigtig flot, og så er den dybe, mørke farve også et hit. Og så føler jeg mig også helt som en ægte modeblogger, når jeg nu har fået dyre neglelak vaner...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar