Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

1.1.14

FABULOUS (AND EXPENSIVE) WEBSHOPS



Jeg er voldsomt stor fan af netshopping af mange grunde. Til dels fordi det er nemt, men i stor grad også fordi der er et større udvalg her. Man kan gå fra website til website, hvorimod de butikker man gerne vil i, sjældent ligger lige ved siden af hinanden. Derudover kan man bruge al den tid man vil på at beslutte sig, hvilket gør at man er mere sikker på sit køb.

Jeg tænkte at jeg ville dele nogle af mine yndlings shopping hjemmesider ud med jer, fordi jeg er så fandens sød. I kender dem måske i forevejen, men det gør dem ikke mindre fucking fantastiske. De forhandler mange af mine yndlings mærker, såsom; Alexander McQueen, Kenzo, Acne, Balenciaga, Helmut Lang, Alexander Wang, Isabel Marant, Rick Owens DRKSHDW, Stine Goya, Stella McCartney, Won Hundred osv. Listen er lang af lækre mærker og designere, og når jeg en dag bliver rig, hvilket jeg stensikkert gør, så er dette et par af de webshops, hvor jeg vil ligge en masse penge. 2 af webshopsne er danske (Strøm og Buksecompagniet) som rent fysisk ligger i henholdvist Silkeborg og Hellerup, og de 2 andre (mytheresa og net-a-porter) er vist udelukkende webshops og ligger forholdvist i Tyskland og England. De er alle sammen uden tvivl et par klik værd, men jeg kan lige så godt advare jer nu: lækkert tøj til MANGE penge, så træd varsomt. 

Pssstt... mange af dem har vinter/januar-udsalg netop nu, gør et kup!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar