Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 9. januar 2014

GOING BLOND





Hvis der er noget jeg virkelig er øv over ved mit udseende, så er det, at jeg ikke blev sat i verden med blond hår. Det blonde hår har jeg altid fundet smukt, og dem der kendte mig i syvende klasse ved, at jeg da også har forsøgt mig i det. Om det gik godt er underordnet (det gik af røv til), da jeg nok bare må erkende, at jeg altså ER brunette. Ikke destromindre fascinerer det lange, let rodede blonde hår mig stadig, og dette lille, syge hår-crush skulle i da lige indvies i. Der er bare et eller andet skandinavisk, naturligt, smukt og lækkert ved det blonde, men mit håb om en dag at blive blondine må nok forblive et håb. I hvert fald indtil jeg får modet til at forsøge mig i det igen. Så bare rolig kære læsere, jeg farver ikke mit hår blond. Endnu. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar