Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

onsdag den 1. januar 2014

HAPPY NEW YEARS


Og så var det pludselig 2014. Jeg fik DESVÆRRE ikke mit kamera med igår, så de ellers lovede nytårs outfit billeder er altså røget til jorden. Det er pisse ærgerligt, eftersom jeg gerne ville give mit bud på et sofistikeret men festligt outfit. Men jeg havde en god aften med søde piger og byen, og det håber jeg i hvert fald også at i havde! Jeg har idag sovet hele dagen væk og ædt mig fed i Burger King, men det er vel en standard 1 januar. 

Jeg har allerede 2 planlagte køb, som jeg glæder mig til at vise frem, og så skal jeg fredag ha tegnet en tattoo op igen, så selvom jeg pt. sidder i min egen elendighed, så starter jeg det nye år hårdt ud. Imorgen skal jeg dog ligge på sofaen og lave sådan cirka ingenting, og det glæder jeg mig volder meget til. 
Glædelig jul og godt nytår! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar