Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

15.1.14

HIDDEN




Secondhand furcoat, Jeane Blush dress, Vagabond boots

Et outfit jeg var iført i søndags, i selskab med min dejlige familie. Det var meget et hyggeoutfit, men jeg kan nu alligevel enormt godt lide proportionerne og silhuetten. Jeg har jo tidligere nævnt at lag på lag fanger mig enormt, og om jeg gjorde det til perfektion her, ved jeg egentligt ikke, men det er i hvert fald mig. Pelsfrakken er forresten ny! Den er købt secondhand på trendsales, og så er den størrelse Lunas frakke, hvilket jeg absolut forguder. At kunne have tykke trøjer inden under er et kæmpe plus i den bidende kulde, og så har jeg jo også en kærlighed for at gemme mig væk. Halleluja for oversize. Cardiganen skal i nok høre meget mere om, da den får et helt indlæg for sig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar