Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

tirsdag den 28. januar 2014

MY MAKE-UP

Lancome mascaraer, Nilens Jord børster, Estee Lauder børster, GOSH eyeliner, Maybelline pudder, Matas pincet, Manhatten Clearface cover stick, Maybelline Eyestudio øjenskygge

Jeg tænkte, at det måske var relevant, at vise jer min hverdags make-up. Lad os starte fra en ende af; concealeren har jeg købt flere gange, da jeg egentligt synes at den fungerer fint. Jeg bruger den når jeg har bumser eller andre urenheder, til render under øjnene eller lignende ting. Jeg har hoppet fra pudder til pudder, og har egentligt ikke fundet den perfekte, men denne her fra Maybelline er jeg faktisk ret glad for. Jeg synes selv at den matcher min hudfarve godt, og det er jo det vigtigste. Den ligger jeg på hele ansigtet. Alle børsterne har jeg egentligt fået i gave, men jeg kan kun anbefale dem. Den største fra Nilens Jord bruger jeg til pudder, den mellemste til concealeren og den mindste til eventuel øjenskygge. Den mindste fra Estee Lauder bruger jeg til at lægge den øjenskygge fra Maybelline på øjenbrynene. Jeg har naturligt rigtig lyse øjenbryn, og eftersom mit hår stadig er farvet mørkere, ligger jeg øjenskyggen på mine øjenbryn. Både for at forme og markere. Eyelineren ligger jeg som regel over øjet; tykkelsen af stregen varierer lidt. Til slut ligger jeg godt med mascara på, og for tiden bruger jeg disse som begge er fra Lancome. Jeg er ret glad for Doll Eyes indtil videre, som jeg fik i julegave, bortset fra at den smitter af over øjet. Den anden adskiller vipperne fint, og giver et mere naturligt look. 

Jeg håber at det var til at forstå! Hvad bruger i af make-up, og kan i anbefale noget?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar