Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

6.1.14

NEW IN: FWSS SCARF


En bunke billeder (i farver!) af en glad Nanna, med hendes nye, kæmpestore uld-tørklæde fra FWSS. Om jeg er glad for det? Oh yes. Jeg har længe gået og manglet et stort, lækkert tørklæde, og har da også haft øje på Acnes Canada tørklæde, men 900 kr. var alligevel en tand for meget for min nærighed. Da jeg så fandt dette 100% uld tørklæde sat ned fra 900 kr til 600 kr, måtte jeg bare slå til, og hold kæft hvor var det et godt køb. Det er enormt stort, blødt, utroligt smukt og fucking behageligt, og det vil hænge om min hals fra nu af og til maj, for lets face it, vi bor i fucking Danmark.

Hvis jeg skulle give et råd til jer der er på januarudsalgsjagt, så ville det være, at i skal gå efter drømmekøbene, der netop nu er sat ned. Gå efter det tøj du længe har drømt om, og undgå impulskøbene. Lav evt. en liste over hvad du vil have med hjem, før du bevæger dig ud i slagmarken, og hav altid i baghovedet, at bare fordi det er billigt, gør det det ikke fantastisk.

Hvad synes i om mit nye tørklæde?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar