Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

onsdag den 29. januar 2014

PARTY, EVERYDAY AND CASUAL

I would love to wear

Der er utroligt mange ting der inspirerer og fanger mig fortiden, og disse outfits fanger det egentligt rimelig godt; læder backpacks (denne fra Alexander Wang er fucking fantastisk), sorte kasketter i forskellige materialer, lækre sko med plateau og så ideen om at se godt ud på en helt causal måde. 

Første outfit ville jeg elske at iføre mig til en lidt finere begivenhed, måske en fødselsdag, en bytur eller lign. Ikke fordi det er enormt festligt, men det det er fint på en helt afslappet måde. Jeg må simpelthen have afskaffet mig en af disse "t-shirt kjoler".

Andet outfit ville jeg tage på, på en helt almindelig hverdag. Det er lækkert, klassisk og det fungerer bare altid. Jeg er altså stadig vild med Kenzos lækre, lækre statement sweatshirts, jeg har bare endnu ikke haft overskud på kontoen til en...

Det sidste outfit er jeg rimelig forelsket i. Shortsne er to die for, hvis du spørger mig. De er en smule sporty, og helt hundrede casual. Det ville jeg iføre mig på en lun søndag, netop fordi det er så afslappet. Jeg kommer nok til at købe lignende sandaler her til sommer, og turtlenecks er stadig et hit hos mig.


Hvilket outfit foretrækker i?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar