Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

onsdag den 22. januar 2014

SAY HELLO TO THE WEIRDO IN ME


Jeg knækker fingre. Jeg troede i mange år, at man have et luftrør, spiserør og drikkerør. Min yndlings film som barn var Den lille Havfrue (og er det stadig lidt.) Jeg er højere end min storebror, mor og far. Jeg har en hemmelig forkærlighed for pastelfarver, bare ikke når det kommer til tøj og stil. Jeg kunne som barn bruge manger timer på at lege med mig selv, som regel med bratz (som jeg havde alt for mange af!) Jeg er nu oppe på at have fire tatoveringer. Jeg ejer 4 Britney Spears CD'er, jeg har dog ikke købt nogle af dem selv. Jeg hader at gå i stilletter, og jeg er også elendig til det. Jeg elsker Nutella rigtig, rigtig, rigtig meget, og har stort set altid gjort det. Jeg hader at danse, og har ingen rytmisk sans what so ever. Jeg gik til rytmik i mange år som barn, fordi jeg b.la. havde dårlig balance, ikke kunne kaste/gribe bolde og lignende. Jeg blev b.la. kaldt giraf og stankelben i de helt små klasser, pga. min højde. Jeg er ekstremt forfængelig. Jeg er pissehurtig til at dømme folk. Jeg tror ikke, at jeg ville kunne finde ud af, at køre bil. Jeg er voldsomt stædig. Første gang jeg "farvede hår" var jeg 11-12 år, og det var med min mors lyse-striber-spray. Jeg vil ikke kalde mig selv for højdeskræk, men jeg bryder mig ikke om at være steder, hvor man kan falde ned/glide. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar