Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

fredag den 31. januar 2014

A TREND I DIG: SWEAT DRESSES

Sweat dress

En trend, som jeg er helt nede med, er den såkaldte sweat kjole. Og lad os bare kalde en hest en hest, det er en big ass sweatshirt, som man kan bo i, og det er lige mig. Jeg er i forevejen en stor sweatshirt-pige, da de er pisse behagelige og varme, og at de nu fås i kjole variationer er pisse fedt, for så slipper jeg nemlig for at have bukser på. Win. Så hvis jeg overhovedet har det mindste overskud på kontoen næste måned (ja... jeg har ikke engang fået pengene endnu, men jeg har allerede planlagt hvad jeg skal bruge dem på. Øv) så skal en af disse lækre sweat kjoler hjem til mig. 

Jeg har fundet et par lækre af slagsen, og de fleste kan vist fås på asos. Hvad synes i om dem?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar