Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 23. januar 2014

WHAT DOES THE BLOGGER READ


 Det er rent faktisk ikke så forfærdeligt længe siden, at jeg begyndte at læse smukke Cecilies blog, men hun gør det fandme godt, på trods af hendes unge alder. Hun er utroligt stilbevidst, hvilket jeg overhovedet ikke var som femten årig, og så er jeg ret vild med hendes lange brune hår. Hendes outfits er altid pisse inspirerende, og så er designet på hendes blog også enormt overskueligt. 


Maries blog er næsten et must, hvis man selv blogger inden for mode. Denne kvinde inspirerer mig på så mange måder, og så har hun simpelthen en gaderobe, der næsten er til at dø for. Hun er helt vildt smuk, og så har hun et utroligt overblik over modens fremgang. Jeg har læst hendes blog længe, og stopper nok ikke med det lige foreløbigt, da hun på en måde fanger mig igen og igen.


Miss Sillehvem. Jeg beundrer denne kvinde vanvittigt meget. Hun har selvironi og humor og så er hun bare helt vildt sød. Hun har sin egen mening om tingene, og jeg elsker præcis dette. Hun har en meget anderledes og fucking fantastisk, hvis du spørger mig, vinkel på modeverdenen, og hun sætter ofte spørgsmålstegn ved de ting, ingen andre gør. Man kan mærke at hun giver enormt meget af sig på hendes blog, hvilket jeg enormt godt kan lide, og så er hun bare sig selv. Hvilket er godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar