Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

13.1.14

WHATS UP


En lille teaser for et outfitindlæg der forhåbentligt snart bliver smidt jeres vej. Igår rettede jeg snuden mod hovedstaden, for at bruge lidt kvalitetstid med familien. Jeg står min mor utroligt nært, derfor er det også svært at undvære hende i mange uger ad gangen, eftersom jeg er bosat på sydsjælland med min far (som jeg forresten heller ikke ville være foruden!) Jeg er et stort, stort trygheds- OG familiemenneske, så det er altså en nødvendighed. Udover det er jeg også bare stjerneglad for København. Atmosfæren, stemningen og det travle byliv er fantastisk for en iagttager som mig, men om jeg nogensinde ville kunne leve i det, ved jeg egentligt ikke. Og så er det også her, jeg blandt andet finder inspiration. København har noget af det bedste streetstyle, hvis man spørger mig. Vi danskere, og især københavnere, har en vidunderlig sans for minimalisme og skandinavisk enkelhed. Imorgen vender jeg dog atter mod Ringsted igen, og så skal der nok komme et af de der populære outfitindlæg. Jeg håber i alle har haft en dejlig weekend, og at mandagen ikke er for hård ved jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar