Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 10. februar 2014

BLONDINERNE VS. BRUNETTERNE


Jeg plejer egentligt ikke at have de store hårkriser, da jeg altid har følt mig godt tilpas i mit lange hår. Jeg havde ikke brug for forandring, og det var ligesom ikke en bekymring for mig ..... men den tid er åbenbart ovre nu. Jeg er af en eller anden grund helt vildt hungrende efter forandring på hårfronten, og det irriterer mig lidt, eftersom jeg de sidste mange måneder har arbejdet på at få min oprindelige hårfarve tilbage. Er jeg virkelig så vanvittig, at jeg kunne finde på at smide det væk ved at farve håret enten super blond eller mega mørkt? Igen er det b.la. den vilde kanin der inspirerer, da jeg syntes hun så pisse godt ud i det meget mørke hår, men også i det helt fine, hvide med pandehår. Argh, hvor er det altså svært. Jeg har før prøvet mig i pandehår, sidste gang var jeg vist 13-14 år, og af en eller anden grund fungerer det bare aldrig. Måske det var på tide at prøve igen? Jeg ved det virkeligt ikke...

Har i nogle gode råd eller måske foreslag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar