Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

11.2.14

DREAMING ABOUT SUMMER

Summerrr

Her forleden kom jeg helt i sommer humør, fordi det for en gangs skyld var solskinsvejr, og i den anledning lavede jeg denne sommer poly, over diverse ting jeg enormt godt kunne tænke mig at iføre mig eller bruge på anden vis den kommende sommer.

Især de 2 sandaler, henholdsvis fra Steve Madden og Balenciaga, craver jeg sygt meget, da de begge er overordentligt smukke! Derudover er det lækre, lette sommerkjoler, miniskirts, lakerede negle, smarte solbriller og shorts i bløde materialer der vækker min opmærksomhed. Jeg glæder mig til varme dage, kolde drinks, lune sommeraftener, solbrune fyre og grillaftener med familien.

Hvad glæder i jer til ved sommeren?

Psstt.. jeg har forresten lige købt noget fra denne collage, kan i gætte hvad?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar