Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 27. februar 2014

I WANNA WEAR: SPRING

Spring

I anledning af at det meget meget snart er forår (fucking endelig), har jeg lavet en fin collage over hvad jeg egentligt godt kunne tænke mig at være iført i år. Nu ligger landet sådan, at jeg stort set bruger det samme tøj året rundt, hvilket måske er lidt trist, meeen jeg glæder mig nu alligevel enormt til at smide den varme vinterjakke fra mig. Tendensen vi så i efterår/vinter med lange frakker og cardigans vil jeg uden tvivl tage med mig, både fordi det er vanvittigt praktisk, men også fordi jeg stadig synes det ser super cool ud (og så nægter jeg allerede at hænge min nyerhvervede lange cardigan på bøjlen!) Bare fordi det nu er forår, så ved vi alle sammen godt, at det danske vejr kan være en ordentlig kælling, og det er derfor nok en pænt god idé at beholde de lune sweats og jumpers fremme. Måske vil jeg hoppe i nogle lysere nuancer (læs: grå og hvid) nu da det også bliver lysere udendørs, men jeg kan ikke love noget. Jeg drømmer stadig om lækre læderleggings, caps i forskellige varianter og de lækre Ann Demeulemeester støvler, men med mine fremtidsplaner, bliver det nok ikke snart.... 

Toppen fra Alexander McQueen er min nyeste forelskelse. Den er rå og helt vildt fed, og ville gå godt til hele min gaderobe (det grundlag virker altid...) Hvad glæder i jer til ved forår?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar