Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

8.2.14

MIN WEEKEND OG LIDT FORVIRRING


Når dette indlæg når ud til jer, så er jeg i gode veninders selskab, eftersom jeg skal fejre to veninder, som jeg har meget kært. Den står både på middag, nightbowling (pisse kikset, men pisse sjovt) og til slut en bytur. Jeg håber at det bliver en hyggelig, festlig og sjov aften med mine søde piger, hvilket det jo som regel bliver.

Det er gået op for mig, at jeg af og til kan være en smule misvisende her på bloggen, og modsige mig selv en del, og det er jeg ked af. I perioder har jeg det værre end andre, grundet min lidelse (læs om den HER). Det kan også være svært for mig at føle, hvad jeg kan og ikke kan, og hvor meget jeg egentligt kan overskue; derfor kommer jeg nogle gange til at give uklare meldinger, og det beklager jeg. Jeg håber virkelig at i kan bære over med mit forvirrede hoved. 

Enough with the serious talk. Jeg håber i alle har haft og fortsat har en super skøn weekend, og også venterferie til de heldige røvhuller, der har det. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar