Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

onsdag den 12. februar 2014

NOT SO SERIOUS


Jeg er begyndt at tage mig selv i at virke enormt seriøs her på bloggen, hvilket på mange punkter er modsigende i forhold til hvordan jeg er bag skærmen. Ikke dermed sagt at jeg er et useriøst fjollehoved hele tiden, for de typer burde da pandes en, men humor og selvironi er faktisk enormt vigtig for mig. Både når jeg er sammen med familie og venner kan jeg sagtens være fjollet, og lidt af en spasmager, hvis jeg selv skal sige det, men af en eller anden grund bliver det ikke rigtigt fremført her på bloggen, i hvert fald ikke så meget, som jeg gerne ville ha. Jeg håber at kan se igennem den meget fine facade, og se at jeg bare er en helt almindelig 18-årig, der også kan lide at have det sjovt.

Har i forresten nogle vilde valentins planer? I så fald vil jeg med glæde høre om dem! Jeg selv skal enten hygge med et par venner, eller æde mig fed i usunde sager på sofaen med min kære moder, either way bliver det ikke specielt romantisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar