Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

24.2.14

RELAX, TAKE IT EASY

Ray-Ban sunglasses, Zara turtleneck knit, H&M sweater, H&M pants, Vagabond shoes

Både sweateren og bukserne i dette outfit er rent faktisk fra herreafdelingen i H&M, men det er jeg egentligt pisseligeglad med. Bukserne er nye, og jeg er allerede vild med dem! De er baggy og super behagelige! Min bror synes bestemt ikke at man kan have joggingbukser på i offentligheden, men hvis man har de rette, som disse, så synes jeg lige det går. Outfittet her, er fra en lang, lang lørdag fyldt med alt for mange forskellige mennesker, men ikke destro mindre brugte jeg dagen sammen med en sød veninde, og senere min dejlige kusine, så helt slem var dagen nu ikke. Det er faktisk også sindssygt praktisk at have en turtleneck som denne gemt inden under sweateren i denne tid - det varmer, og så giver det en fed effekt. Hvad synes i om solbrillerne? Et fund fra min mors side af, og eftersom jeg længe har ønsket mig et par Wayfarer fra Ray-Ban, så er det super lækkert ikke at skulle smide penge efter dem! Billederne er forresten skudt ved Vor Frue kirke i København, som er et super godt location. 

Har i haft en god weekend?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar