Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

lørdag den 15. februar 2014

STYLING IT UP

Just bought these 2 skirts.....

Da jeg netop har klikket disse to miniskirts hjem, begge fra H&M's hjemmeside, tænkte jeg at det var en pisse god idé, at give et bud på hvordan disse kunne styles. Af en eller anden grund er det sommer i min verden, derfor er bare ben og arme en del af outfitsne, deal with it.

Jeg drømmer både om de hvide sneakers fra Nike og de lækre tracks fra Acne, og det er som om at min hjerne tror, at hvis jeg bare får fat i dem, så bliver alting godt. Pisse irriterende, for jeg har altså brug for et par sneakers og et par høje støvler, men altså.. jeg må dy til tålmodighed, selvom det ikke er det jeg har allermest af. Korte sweats synes jeg egentligt også at der er noget cool og lidt sporty over, uden at det bliver for meget, og den fine, fine hvide top fra Rag & Bone ville jeg godt eje. Outfittet til venstre ville jeg iføre mig på en lun sommerdag, hvor jeg eventuelt skulle bruge nogle hårdttjente penge (indsæt fed ironi) på alt for dyrt tøj, outfittet til højre ville jeg eventuelt iføre mig på en sen bytur tilsat en tung læderjakke.

Hvad synes i om nederdelene?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar