Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

20.2.14

WHAT ABOUT THE FUTURE?


Dét der lige pt. fylder allermest i mit smukke hoved har absolut intet med fashion at gøre, det er derimod et mere seriøst emne; fremtiden. Og for at være mere præcis: mit eget sted. Det er et skridt alle skal tage før eller senere, og det er efterhånden blevet min tur. Jeg begyndte meget tidligt (vi snakker 8-10 års alderen) at rykke rundt på mit værelse, og elskede den fornyelse. Indretning har egentligt altid været en interesse jeg har haft, jeg har måske bare ikke dyrket den så meget, men det kommer uden tvivl til at ændre sig, når jeg får mit eget sted! Jeg tror at min stil indretningsmæssigt er meget lig min tøjmæssige stil - skandinavisk, minimalistisk, klassisk og i neutrale farver. Jeg håber meget på at drømmen om min egen lejlighed (eller delelejlighed med en veninde) snart bliver en realitet, især fordi jeg tror det ville være enormt godt for mig og min udvikling. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar