Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 24. marts 2014

EMBRACE THE LEATHER

Leather jackets
1. Saint Laurent // 2. Michael Kors // 3. 3.1 Phillip Lim // 4. Proenza Schouler // 5. Acne // 6. Rick Owens // 7. Alexander McQueen

For mig er det uden tvivl helt nødvendigt med en god læderjakke. Den kan bruges året rundt, den kan styles med det meste og så kan den gøre et ellers kedeligt outfit mere interessant. Jeg har ovenfor udvalgt nogle aldeles anstændige (læs: fucking lækre) læderjakker, dog i den dyre ende. Vi må jo nok indse at lækre læderjakker bare ikke er billige, og vi må altså derfor nærmere se det som en investering, da den nemt kan blive vores tro følgesvend, hvis vi smider et solidt beløb efter det. Jeg har endnu ikke selv fundet den perfekte, selvom jeg efterhånden længe har sukket efter nr. 6, som er fra Rick Owens - den er allerhelvedes smuk, og jeg er næsten sikker på, at den ville være endnu smukkere på mig! Har i fundet jeres drømme læderjakke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar