Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

lørdag den 29. marts 2014

I WANNA WEAR

I wanna wear
Denne morgen drømmer jeg mig væk i lækre materialer, læder støvler og fine accessories. Jeg ville især gerne eje hele det midterste sæt, for den draperede nederdel fra Helmut Lang og den alt for fine, hvide langærmede bluse fra Rick Owens er da alt for lækre sat sammen. Derudover har jeg åbenbart en uhyggelig læder fetich for tiden, og lige nu er det altså støvler i dette materiale jeg kaster min kærlighed på. Acne gør det så fandens godt på den front, og jeg glæder mig til den dag, hvor jeg får råd til et par Tracks. Michael Kors sweateren i første outfit ser forresten også pisse dejlig ud, og så er jeg blevet lidt smålun på silkeshortsne fra T by Alexander Wang i sidste outfit. Suk!!

Hvilket outfit er jeres yndlings?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar