Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

tirsdag den 11. marts 2014

LOOKING GOOD, GETTING FIT

Looking good while getting fit
Man skulle næsten tro, at dette indlæg var sponsoreret af Adidas, ikke? Dette er desværre ikke sagen, af en eller anden grund synes jeg bare, at Adidas er et lækkert mærke, når det kommer til træning.

Dem der kender mig personligt ved, at jeg langt fra er den mest aktive person, måske tværtimod.... men som det ser ud lige nu, vil det snart ændre sig! Ja, i hørte rigtigt, jeg skal begynde at træne. Jeg har faktisk gået til fitness før, men gik død i det efter få måneder, men denne gang skal det være! Netop i den anledning har jeg lavet denne poly over, hvad jeg egentligt gerne vil være iført, når jeg træder ind i Fitness world. Det kan vel ikke komme som en overraskelse for nogen, at farven sort er til stede (eller noget), og derudover så synes jeg, at Stella McCartneys samarbejde med Adidas er pisse lækkert! Så nu må vi se, om jeg kan få investeret i noget flot træningstøj, for ja, hvis jeg skal træne, så skal jeg fandme også se godt ud imens!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar