Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

9.3.14

MY FUTURE IS LOOKING BRIGHT


Lige for tiden er mit hoved fyldt til randen, og bloggen er derfor ikke min første prioritet, hvilket jeg selvfølgelig synes er vildt ærgerligt. DOG har jeg i denne måned gjort mig et fantastisk køb, som jeg tror jeg bliver vanvittigt glad for! Det smertede min pengepung, men jeg har ævlet om dem længe nu, også her på bloggen, og det var derfor på tide. Så fuck det faktum at jeg kommer til at leve stramt resten af måneden, a girl gotta shop. I skal selvfølgelig nok få dette at se, når jeg modtager det! Ellers fylder min familie, mine venner og en sød mand meget af min tid, og det er egentligt pisse rart. Mit liv er stadig et kaos, bevares, men jeg har skønne mennesker omkring mig, der får mig ned på jorden igen, når alt synes umuligt. Jeg føler at jeg tager nogle store og vigtige skridt i disse tider, og der er meget forandring på vej, men det er heldigvis positiv forandring, så jeg glæder mig egentligt mere til det, end jeg frygter det. I næste måned fylder jeg nitten (say whaaaat), og det vil sige at jeg snart træder ind i mit sidste teenage år - hvor fanden blev tiden lige af? Jeg var jo forhelvede 15 i forgårs. Så der sker en masse ting for tiden, også ting jeg ikke har lyst til at komme ind på på nuværende tidspunkt, men når det endelig falder i hak, så skal der nok blive dedikeret et indlæg eller to til det her på bloggen. For en gangs skyld ser fremtiden en smule lys ud, og det er fucking fantastisk! Jeg håber at i har det godt, og at i ligesom jeg nyder solstrålerne. Kys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar