Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

31.3.14

NEW IN: DKNY KOSMETIKPUNGE


Sikke mange nye køb på bloggen for tiden, hva? Jeg klager bestemt ikke, haha! Det skar mig dybt i hjertet, da min gamle make-up pung afgik ved døden. Jo, den var godt nok en del år gammel, og smuk var den nu heller ikke, men den havde uden tvivl sin charme, og jeg elskede den. Men dette var jo selvfølgelig også en oplagt mulighed for at købe mig en ny, fin en, og dét har jeg gjort! Jeg fandt disse 2 DKNY kosmetikpunge på Trendsales, og slog straks til. Jeg er normalt ikke meget til så mange viste logoer, eller hvad pokker man nu kalder det - men da både pungene og skriften er sort, så synes jeg slet ikke at det er så vulgært, som det ellers kunne have været. Derudover er jeg enormt glad for størrelserne på dem, da jeg netop kæmpede med pladsmangel i min gamle. Og så synes jeg altså også, at det er en helt simpel luksuriøsitet, at have en lækker make-up pung, istedet for sådan en, der fulgte med Alt for Damerne bladet. Hvad synes I?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar