Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

3.3.14

RANDOM FACTS ABOUT ME


Jeg elsker lys chokolade, men kan ikke fordrage mørk. Jeg eeelsker katte og hunde, og jeg er vokset op med begge. Jeg er pessimist. Jeg tror på det spirituelle. Jeg har få men enormt tætte venskaber, hvilket passer mig helt fint. Jeg elsker pasta og hvidt brød, og jeg spiser egentligt ikke særlig sundt, selvom jeg nu også godt kan lide salat og frugt. Jeg er svær at lære at kende, og jeg er meget mistroisk, men når jeg først lukker nogle ind, så giver jeg dem også alt. Jeg er godtroende, nogle vil måske kalde det naiv. Jeg vil helst ikke høre musik samtidigt med at jeg læser, da jeg kun kan koncentrere mig om det ene. Jeg har virkelig høje krav til mig selv, og jeg er enormt perfektionistisk på nogle områder. Jeg er et rodehoved. Jeg synes selv at jeg er pisse sjov. Jeg er socialt kejtet, og har også social angst, hvilket kan gøre det svært for mig at møde nye mennesker, selvom jeg rigtig gerne vil. Min familie er det vigtigste, og jeg skylder dem alt. Jeg elsker stadig mælkesnitter. Jeg drikker både hvidvin og rødvin, men jeg kæmper stadig med kaffen. Jeg gik i en kort periode til håndbold som barn, selvom jeg var (og stadig er) pisse bange for bolde, og det sluttede da også brat, da jeg blev tvunget til at stå på mål, og af den grund fik en bold tyret lige i smasken. Jeg fik navlepiercing som femten årig, og har 5 huller i ørerne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar