Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

27.4.14

BIRTHDAY GIRL

Sisters Point leatherjacket // MbyM sweatshirt // H&M dress // Converse shoes // Skindgalleriet bag

Et fødselsdags outfit til jer! Jeg havde en vidunderlig dag, med alt hvad der hørte til. Sød familie, lidt shopping, dejlige veninder, lækker mad og en god bytur. Lørdag kom hele familien på besøg til masser af (fucking lækker) kage, og jeg blev i den grad fejret, på trods af meget få timers søvn og lidt tømmerbamser. Solen skinnede begge dage, så det kunne altså næsten ikke blive bedre. Nu er jeg så også fucking brugt, og helt vildt smadret efter meget stress, så det bliver altså ikke et af de længere indlæg, da jeg er SÅ klar til at sove alt væk. Jeg håber at jeres weekend har været lige så god som min, selvom jeg nu tvivler!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar