Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

22.4.14

DID YOU KNOW?


Jeg knækker fingre. Jeg synes at (pæne) tatoveringer kan gøre folk mere attraktive. Jeg er en pisse dårlig taber. Sådan virkelig. Jeg er elendig til at tage imod komplimenter, men nyder at få dem. Jeg kan godt lide at køre i tog alene, da jeg smider mine høretelefoner på og bruger tiden på at tænke. Jeg finder allermest inspiration på gaden. Jeg har aldrig været uden for Europa. Jeg har det allerstørste dyrehjerte, og jeg smelter når jeg ser nuttede dyr. Jeg bliver let forvirret. Jeg kan ikke fordrage sushi. Jeg hader at løbe. Jeg ved endnu ikke helt præcist hvad jeg vil med mit liv karrieremæssigt. Anders Matthesen er min farvorit komiker. Jeg er pissebange men samtidigt fascineret af det spirituelle. Jeg er ikke specielt glad for fugle (især duer skal bare fucke af). Pizza var min livret i mange, mange år. Det er jo stadig godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar