Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 21. april 2014

DOING THE MJ

Secondhand coat // H&M tee // Dr Denim jeans // Vagabond shoes // Ebay cap

Det er ikke mange outfitindlæg der bliver smidt jeres vej fortiden, og grunden er egentligt rimelig simpel; mine outfits er simpelthen bare minus inspirerende, og jeg tænker derfor at det er bedre bare at vente, til jeg engang finder ud af at være nytænkende igen. Som om jeg nogensinde har været det. 

Ikke destro mindre måtte jeg altså bare hive kameraet frem, da solen så fint skinnede i fredags. Dagen blev brugt med familie, præcis der hvor jeg har det allerbedst. Kasketten er forresten forholdsvist ny! Den er købt på Ebay til billige penge, og fungerer såmænd fint. 

Denne uge kommer der stress på, da min fødselsdag står lige for døren, og jeg derfor skal fejres. Det hårdt at være mig, ikke? Skam jer, hvis i ikke har medlidenhed. Joke aside, så er der meget jeg skal have styr på, og bloggen er derfor ikke første prioritet, selvom jeg nok skal forsøge at være her også. Jeg kan jo forhelvede ikke undvære bloggen! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar