Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 14. april 2014

FOR MY BIRTHDAY

For my birthday

Det skulle jo ske før eller senere, ikke sandt? En liller, fin collage over hvad der egentligt godt måtte ligge på morgenbordet, når jeg om små to uger runder de 19. Flere af tingene har i jo set før, men lad os hellere sige pænt goddag til de nyere ønske-ting. Den let genkendelige; Birkenstock sandalen. Den skulle være så pisse behagelig, men det er selvfølgelig ikke derfor jeg craver den, cause who cares about comfort? Spøg til side, så faldt jeg over et noget så fint inspirations billede, og besluttede simpelthen udfra det, at jeg måtte eje disse såkaldte Birkenstocks. Hvis vi så lige bliver i sandal kategorien, så kommer vi hen til mine babyer. Jeg er latterligt forelsket i dem, og de skal(!!) blive mine. De er fra The Last Conspiracy, og så er de så fucking pikke lækre, at jeg kunne dø. Need I say more? Jeg er desuden også blev tændt på ideén om et par let oversized, sorte ripped boyfriend jeans. Der er et eller andet helt underspillet, casual og sexet over det. Resten har i vel set og hørt om, ikke destro mindre står det stadig på ønskelisten. Ser det fornuftigt ud?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar