Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

søndag den 13. april 2014

INSPIRED BY: CHLOË MORETZ


Hovedpersonen af denne omgang Inspired By er den utroligt smukke Chloë Moretz. Da jeg først lagde øjne på hende, hvilket jeg formoder var i filmen Kick-Ass 1, syntes jeg at hun var herre nuttet. Sådan virkelig. Nive i kinderne nuttet. Jeg vil ikke ligefrem sige at hun er vokset fra den sødhed, men hun har da bestemt fået lidt mere voksen skønhed også, for hold nu sjæftan, jeg er vild med hende. Da jeg så begyndte at søge efter hendes stilmæssige bedrifter, blev jeg hverken overvældet eller skuffet. Der var da et par fine bud, som jeg også har taget med, men jeg tror at vi på det generelle plan, ligger et stykke fra hinanden, på trods af at det ser ud til, at hun også har en forkærlighed for læderbetrækkede benklæder. Ligemeget hvad synes jeg altså at hun er pisse smuk, så hvis ikke for hendes stil, så skulle hun altså med just på baggrund af hendes latterligt kønne ansigt. Hvad er jeres dom?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar