Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

24.4.14

INSPIRED BY: INDIA ROSE


Overload af billeder, jeg ved det godt, men det er altså pisse svært at vælge, når man er så smuk, som min hovedperson idag er. Det er vist ingen hemmelighed, at jeg inspireres af smukke kvinder, og det må man sige, at India Rose er. Og ikke kun er hun smuk som i jeg-kan-ligeså-godt-skyde-mig-selv-jo, hun har også en virkelig, virkelig fed stil, som jeg kun kan beundre og misunde. Hun har, ligesom jeg, en forkærlighed for farven sort, og dét, tilsat hendes lækre, let rodede, mørke hår og næsepiercing er hun altså tæt på perfektion. Hun har også et hint af street, hvilket jeg virkelig godt kan lide, da hun bruger det på en fed måde. Desuden bruger hun flere gange lag på lag, leger med silhuetterne og så har hun den lækreste fuck-jer-alle-sammen attitude. Hvis i ligesom jeg er helt hooked, kan i tjekke hendes blog ud her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar