Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 3. april 2014

LEATHER ON MY LEGS

Leather leggings
1. The Row // 2. Helmut Lang // 3. Utzon // 4. Drome

Det er efterhånden ikke svært at finde læder leggings, for de er alle vegne. Ikke at det er en dårlig ting, tvært imod faktisk; jeg absolut elsker denne trend. Jeg har (alt for) længe fablet om min endeløse kærlighed til bud nr 2, nemlig dem fra Helmut Lang, og alligevel er de endnu ikke blevet mine. Hvad fanden gik der galt? Jeg har her fundet lidt forskellige bud, dog alle super lækre. De er alle i ægte læder, da jeg - lige på dette punkt i hvert fald - bare synes at pleather skal fucke langt af. Jeg sukker og drømmer videre, og krydser alt jeg har for at i år bliver året, hvor mit Helmut crush går i opfyldelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar